- valentines day

Dagen sög. Spenderade den med Jocke, Saphire, Sandra och mamma. Mamma är bäst som köpt en chokladask åt mig, så det så.

♥Dagens dröm: att få ha en grym alla <3 dag
♥Dagens frisyr: det vanliga, haha
♥Dagens känsla: Mest irriterad
♥Dagens saknad: bilia..
♥Dagens dummaste: att jag inte gick ner och hälsade på farmor och farfar.. Ångest.
♥Dagens frukost: ingen
♥Dagens puss: Jocke?
♥Dagens favorit: Mamma
♥Dagens inköp: Cola
♥Dagens humör: Sur
♥Dagens skada: Ont i nacken :((
♥Dagens väder: kallt satan!
♥Dagens låt: finns nog ingen..
♥Dagens vän: Sandra
♥Dagens bästa: att få sova ensam i min säng, tror jag?
♥Dagens värsta: att jag varit på uselt humör hela dagen

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3087595/images/2012/pic_189478448.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0