- Angående HPV-sprutorna

Godkväll!
Är nyvaken, somnade halv åtta och vaknade nio, haha.. Har blivit jävligt trött nu på senaste tiden, vilket är rätt jobbigt, eftersom jag somnar på eftermiddagarna och det leder till att jag inte kan somna på kvällen när jag vill somna, men that's life!

Men i mars (tror jag det var) och den gjorde skitont och jag hade ont i säkert en vecka efter. Kunde inte använda eller lyfta armen, mina kompisar fick hjälpa mig på med jackan osv. Men i torsdags innan jag åkte till Borlänge med mina bästa vänner för att se en typ V.I.P konsert med I Am So Me, så tog jag andra sprutan. En kompis sa att sprutorna bara gör ondare och ondare, men den andra sprutan gjorde mindre ont och hade inte ont efter alls! Bara om någon slog mig på armen, men då gör det ont annars också så. Och i september ska jag ta den sista sprutan. Jag har aldrig varit speciellt spruträdd, för jag tycker aldrig att sprutor har gjort ont, men nu har jag blivit rädd, eftersom jag har så pass låg smärttröskel att jag knappt vet vart jag ska ta vägen.

Någon mer än jag som tagit HPV-sprutor? :D


Bild från weheartit
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0