- Alla monster under sängen blir så levande inatt, dom kommer fram och ställer till besvär

Tjolahopp!
Kom precis hem från en tur till Ica med mamma, handlar lite grejer till världens godaste kladdkaka. Nougat och daimkulor <3 Har varit på marknaden i två dagar nu, den suger. Fast idag åkte jag karusell två gånger, och karuseller är awesome! Någon mer än jag som älskar karuseller? Särskiljt såna som snurrar :-D fast finns bara två karuseller vi äldre kan åka på hedemroas marknad, vilket suger. Men båda snurrar och är awesome :-D
Igår kväll var jag med mina tjejer, vi rände runt på stan, glodde på bilar, träffade trevliga människor osv. Slutade med att jag sov hos Jocke.

edit; Nu har jag gjort kladdkakan och den är inne i ugnen. Blev lite bråttom att göra det pga särskiljda anledningar :-) Men jag slänger upp en bild sen när den är helt klar! Och ett recept :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0