- Skogsröjet, Sweden Rock Festival, Rockstad: Falun och Peace & Love

Vill så jävla gärna på Skogsröjet med min bästa Såfi! Men tyvärr, så kan jag inte köpa en biljett (än, förhoppningsvis), för jag är bestämd på att köpa Kenza's nya skinnjacka först. Men skögsröjetbiljetterna är ju inte så sjukt jävla cepedyra som Peace & Love's och Sweden Rock's så det ska nog lösa sig!

Men först är det PLAY, i Säter som jag arrangerar tillsammans med Elias, Jesper, Emanuel, Lena och hennes man. Sen är det Sweden Rock. Sen är det Peace & Love. Sen är det förhoppningsvis Skogsröjet. Sen är det Rockstad: Falun. Sen börjar skolan. Den här sommaren kommer gå fort!

Kommentarer
Postat av: Sofiiiiii

den här sommaren ska bli bäst heter det :* <3

2012-02-16 @ 14:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0