- Sjuk chey

Har inte uppdaterat på skitlänge, pga att jag varit sjuk hela helgen och jag inte haft ork eller inspiraton till att skriva. Det har jag väl inte nu heller, men jag gör det ändå.

I fredags var jag med Emma, Sandra, Jezzy, Jessica och Bea, vi hade tjejkväll. Det var myyycket trevligt! Och det var även den kvällen jag började bli sjuk, konstigt nog. Chansar på att Emma smittat mig, men då tycker jag att jag borde blivit smittad mycket tidigare eftersom hon varit sjuk länge. Men jag har legat i soffan hela helgen, även idag. men imorgon blir det skola, och så fort jag tänkte på det blev jag snorig, haha... Fu.

Men jag lägger upp bilder senare.

Puss

Videon är från Granny Goes Street, och jag är med i den. HUUUR coolt är inte det?!

Kommentarer
Postat av: Pandash

Vill inte göra dig besviken eller nå, men jag milky och nappe var där ;)

2012-02-06 @ 21:57:09
Postat av: TECKNING & FOTO

TIPS! Lottar ut en sjukt snygg grå Hoodie i kortare oversize modell. 2 obligatoriska regler och du är med och tävlar. Kika in hos mig!

2012-02-07 @ 23:13:46
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0